niedziela, 1 marca 2015

Wasze włosy u Mysi. To tylko ogonek

Ola hodowała swoje piękne włosy przez parę lat, by oddać je w ramach akcji "Daj włos".

Fundacja zbiera włosy, z których będą wykonane peruki dla kobiet walczących z rakiem.

KLIK

Wiele z nas boi się obciąć naraz 5cm, a co dopiero 25..
Zapraszam do relacji.

To tylko końcówki..















Zapuszczanie start!
4 lata temu




W całej okazałości po 4 latach.



Narzędzia redukcyjne przygotowane do użytku.




Ogonki gotowe do cięcia



Ciach..
Podobno dźwięk cięcia pierwszego warkoczyka był chrzęszcząco-przerażający.














I wtedy Ola przyszła do mnie :))

Włosy mają inny kolor, bo są mocno oświetlone.

Lewy bok przed cięciem.


Tył przed cięciem.



Lewy bok po podcięciu.


Prawy bok, z tej strony były krótsze, 
więc wyszedł ciekawy lekko asymetryczny bob ^^



Tył


Ogonki, które pojechały do Fundacji




Dziękuję Olu za piękne zdjęcia i Twoją odwagę :))











42 komentarze:

  1. Piękny gest, odważna Ola :) I bardzo zgrabna nowa fryzurka ;)
    Ja staram się doprowadzić moje włosy do ładu. Wciąż walczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu odważna ... sama zapuszczam włosy i nie wyobrażam ich sb obciąć ;) chociaż wszystko robione w dobrej wierze szacunek ;)
    zapraszam do mnie
    www.fawnbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się Oli udało dodzwonić i zapisać na wizytę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo szczytny cel. Sama chciałabym kiedyś wziąć w akcji udział, ale nie wiem czy kiedyś zapuszczę na tyle długie włosy żeby mieć te 25 cm do oddania. Fajnie, że jest ktoś kto nie tylko daje włosy, ale także daje przykład. Brawo dla Oli! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ola jesteś wielka! Bob wygląda ślicznie. Mam nadzieję, że będziesz przykładem dla innych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super przemiana!! Fryzura świetna i do tego ten kolor - miodzio by się chciało napisać :))) I oczywiście należą się brawa za udział w akcji, którą popieram bardzo, bardzo !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny gest i piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałaś, jak strasznie oceniają Cię na blogu Anwen? Polecam przejrzeć komentarze pod wpisem "Kolory moich włosów: ściąganie czerni u fryzjera" - jak jedna notka - ba! jedno zdanie Anwen - może sprawić, że z włosowego guru stajesz się pokpioną "nieprofesjonalną" osobą, z którą nic nie można załatwić. Naprostuj to Mysiu, bo aż mi się przykro robi, jak czytam te oszczerstwa. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmawiałyśmy luźno z Anwen na FB. Termin nie został ostatecznie ustalony przez żadną ze stron. To wszystko.

      Myślę, że kto mnie zna, może sam się ustosunkować.

      Usuń
    2. Ja bym nie przypisywala Anwen aż takiej mocy. Poza tym już kilka razy spotkałam się z krytyka jej osoby, choćby to, ze cenzuruje i nie umieszcza nieprzychylnych jej komentarzy

      Usuń
  9. Super WIELKI pozytyw dla Oli. Dziękuję Mysie u, żę mogłam go u Ciebie przeczytać.Cmok dla Was dziewczyny:*

    OdpowiedzUsuń
  10. wielkie brawa za odwagę, bardzo szczytny cel.
    I widać kolejny by znów zapuszczać, tym razem już zdrowe włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zdjęcia i ogromnie się cieszę, że coraz więcej dziewczyn decyduję się na oddanie swoich włosów do fundacji. Przykro mi, że moje włosy są takie liche, rosną tylko do łopatek, więc nie byłoby z nich żadnego pożytku. Jestem już na takim etapie "włosomanii", gdzie włosy to dla mnie tylko włosy i fakt, mają nas zdobić, ale nie można się też nimi nadmiernie przejmować. Wszak niektórzy nie mają ich wcale..
    W ogóle cięcie bardzo ładne, a Oli bardzo ładnie w takiej fryzurze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne włosy i piękny cel :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle świetna metamorfoza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje, ja też chciałąbym oddać trochę swoich włosów:> Ale mi kiepsko w krótkich włosach :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest różnica po samodzielnym cięciu i po Twojej ingerencji :P
    Ale brawa dla Oli za odwagę i piękny gest! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna fryzurka:) A poświęcenie godne owacji na stojąco!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mysiu, czekałyśmy aż zrobisz włosy Anwen. Co się stało? Nie musisz zamieszczać tego komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mysiu kochana, a wiesz może, czy do takiej akcji nadają się też włosy rozjaśniane (ale ładne, zadbane i najbardziej niezniszczone jak tylko się da)? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pełna podziwu. Dzięki takim osobom, ktoś może poczuć się pewniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mysiu mogą się z Tobą jakoś skontaktować? :) Być może moje włosy to będzie dobry materiał na post :D są szalone.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny gest i wspaniałe cięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ola ma piękne włosy i długie i krótkie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatnimi czasy rozjasnialam moje farbowane od lat na czarno wlosy sama w domu, naladając rozjasniacz pasmo po pasmie sama przed lustrem. fakt zeszlam z czerni (teraz mam odcienie rudosci) ale... mam teraz plamy poniewaz rozjasniacz chyba nie pokryl wszystkiego równo....co moge z tym zrobić? dalej nakładać rozjaśniacz? stosować kąpiele rozjaśniające? bo chyba przykrycie farbą nic nie da bo plamy i tak beda widoczne? chcialabym uzyskac kolor cos kolo naturalnego blondu, nawet ciemny by mnie satysfakcjonował, byle juz nic ciemnego ale boje sie cokolwiek polozyc zeby nie wyszedł mi np brąz... czy jesli kupie jakas farbe fryzjerską i wymieszam ja np z 9% utleniaczem to nie wyjdzie ciemniej niz na opakowaniu? prosze o jakas poradę i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  24. witam, wiem że nie na temat do tego postu, ale chciałabym Cię prosić o radę odnośnie koloryzacji włosów. Otóż najpierw farbowałam na ciemne brązy przez dłuższy czas, w grudniu fryzjerka zrobiła mi refleksy by rozświetlić te czarne, miało nie być widać odrostów, były strasznie widocznie, rozjaśniłam tą spodnią warstwę gdzie nie było refleksów i zafarbowałam na naturalny blond z kamerowym od Joanny. ( bałam sie troche że wyjdą zielone) i kolorek na odrostach ok 6cm to taki truskawkowy blond, pod spodem mam płomienne rude a z wierzchu trochę ciemniejsze, bo z tych refleksów nie wyłapałam tego czarnego a całość sie bałam rozjaśnić (teraz te refleksy rozświetlają :) ) jest kilka kolorów ale tragedii nie ma. Chciałam Cie prosić o pomoc w doborze koloru farby by zniwelować ten rudy i wyrównać kolor, oraz żeby nie było smutnych niespodzianek, chciałabym uzyskać ciemny blond, jasny brąz . Z góry dziękuję za pomoc. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj - świetne miejsce na moje pytanie, więc zapytam - czy włosy po naturalnej hennie nadają się na wysłanie na peruki dla Fundacji Rak'n'Roll? Pytam, bo dostałam sprzeczne informacje - jedna pani z Fundacji mówi, że nie, firma perukarska, że tak. Ścinam włosy do pasa na boba i chciałabym, żeby włosy poszły na dobry użytek, a nie do śmieci. Pozdrawiam - Hektora (bohaterka jednej z Twoich historii włosowych - Naturalki, od zera)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mogłabyś napisać notkę poświęconą włosom dysplastycznym? Jak się zapobiegać ich powstawaniu? Bardzo proszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy dysplastyczne mają swój początek w dolegliwościach zdrowotnych wewnętrznych, zwykle to silne wahania hormonalne, jak/i kłopoty z tarczycą. Konieczne jest leczenie całego organizmu, by zapobiec powstawaniu dysplastyków.

      Usuń
  27. Kochana mam do Ciebie pytanie otóż robilam pigmentacje nalozylam 8.0 pozniej 8.34 [chyba] z inebrya i wyszly zielone nastepnie 7.34 z hair style kolor wyszedl ciemny z refleksami zieleni a odrosty rode . teraz sie wypłukał i jest cos na miare piaskowego blondu ,ale meczy mnie juz to ciagle rozjasnianie i chcialam cos ciemnejszego ciemn blond jasny braz i pytanie czy moge teraz nalozyc zwykla farbe typu garnier olia 7.0 ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Mysia rządzi! Bylam u Ciebie rok temu i nigdy tego nie zapomnę! Moje loki i ja dziękujemy.
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy mogłabym prosić o jakiś namiar do Ciebie?Ostatnio moje włosy przeszły niezłą rewolucje. Chciałam żebyś mi powiedziała co i jak. Podeśle fotki przed i po.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne poświęcenie! Podziwiam !!!! sama nie miałabym odwagi , ale moich zniszczonych włosów nikt by nie wziął i tak ;P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Hey kochana :). Ostatnio byłam u fryzjerki która rozjaśnila moje włoski i na to położyła jakiś chłodny toner...efekt jest taki ze mam siwe odrosty :( co byś mi poradziła na to położyć ? Z góry dziekuje za odp,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeżeli włosy były specjalnie zapuszczane dla tego celu, to podziwiam za cierpliwość i wytrwałość. Na pewno ktoś się ucieszy z takiej peruki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny gest, ja również zapuszczam w tym celu i myślę, że za pół roku będę obcinać ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam ogromną ochotę zrobić to samo :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. hej, pytanie nie w temacie, ale moze wiesz jakim szamponem moge zastapic ten który uzywa sie do zabiegu encanto? planuje zrobic zabieg, ale posiadam sama keratyne która została dla siostry ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Odważna dziewczyna. :) Dobre uczynki powracają. Życzę jej wszystkiego dobrego. Nie każdy zdobyłby się na coś takiego.

    Mysiu, mam do ciebie pytanie. Jaką farbą drogeryjną uzyskałabym taki kolor? http://fryzury.info/images/artykul/105/typ-kolorystyczny-lato_1101_290x500.jpg Obecnie mam bardzo bardzo jasny blond, a chciałabym wrócić do mojego mysiego popielu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Też zamierzam tak zrobić. Jakiej minimalnej długości powinny być warkoczyki?

    OdpowiedzUsuń